Er bestaan tegenwoordig tal van oplossingen om betalingen te ontvangen. Recent kwam het volgende bedrijf op onze radar waarbij we zelf de proef op de som hebben genomen en klant geworden zijn om het voor jou te kunnen testen. We zijn immers ook van start gegaan met de "inspiratiesessies over jouw vermogen", klik hier voor meer informatie en binnenkort volgen er ook laagdrempelige workshop waarbij de bezoekers dan ook ter plaatse kunnen afrekenen.
De belofte van SumUp
Voor een kleine eenmalige som koop je een toestel waarmee je betalingen kan ontvangen, tevens betaal je nog een procentuele bijdrage voor iedere transactie.
Klanten wereldwijd laten betalen voor je producten en diensten en dit gewoon met de bank- of kredietkaart die ze in hun portefeuille hebben, zonder hoge investeringen of maandelijkse abonnementskosten, dit is mogelijk via het bedrijf SumUp.
Binnen de 3 dagen zouden we de terminal moeten ontvangen. Hiervoor betaalden we 19 euro ipv 39 euro exclusief BTW, wat de normale, niet actieprijs is.
Het is blijkbaar ook mogelijk om een oplaadstation aan te schaffen voor 39 euro, zo ook een ticketprinter met een toch aardige prijs van 249 euro, deze hebben wij niet bijbesteld.
Wil je zelf eens een kijkje nemen op de website van SumUp, dan kan je hier doorklikken naar deze externe website.
Alternatieven?
Deze zijn er zeker, maar onze aandacht werd getrokken door de lage aankoopkost van de terminal. Het percentage per transactie valt wel hoog uit als je veel transacties hebt in je winkel en kan een serieuze druk leggen op producten of diensten waar maar een zeer kleine marge op aanwezig is.
Een van onze vaste partners is IcePay, een payment provider die garant staat voor een uitmuntende service en ongelofelijk uitgebreid producten en dienstengamma heeft voor de e-commerce sector. Zij bieden ook POS betalingsoplossingen aan en rekenen hiervoor zoals SumUp een eenmalige vergoeding en een vergoeding per transactie.
We houden je op de hoogte!